Заміна теплообмінника в Mercedes-Benz G-Class 63 AMG

AvtoAd

14/02/2022
Заміна теплообмінника в Mercedes-Benz G-Class 63 AMG

Теплообмінник у цьому авто фахівці радять замінювати раз в 100 тис. км. пробігу. Це вбереже двигун від перегріву. 

Як замінити теплообмінник в Mercedes-Benz G-Class 2018 року випуску. 

 

 

Зняти теплообмінник своїми руками важко, але можливо. Необхідно демонтувати вузли, що заважають вільному доступу до пристрою. Для цього краще застосувати підйомник. Або підійде інший спосіб – головне щоб зручно було працювати. 

 

Для початку, знімаємо колеса.

 

.

Відкручуємо захист.

 

 

Знімаємо піввісі.

 

 

 

Так виглядає піввісь

 

 

Відкручуємо зливну пробку і зливаємо  масло з моста:

 

 

А тоді й сам міст.

 

 

Так виглядає міст. 

 

 

Відкручуємо з одного боку сапун, оскільки він заважатиме роботі. 

 

 

Знімаємо трубку масляного контура.

 

 

Ось так виглядає трубка масляного контура. 

 

 

Відкручуємо подушку двигуна.

 

 

Вона міцно прикріплена на болтах. 

 

 

Ось так виглядає подушка двигуна.

 

 

Відкручуємо компресор кондиціонера.

 

 

А слідом – кронштейн (кріплення двигуна). 

 

 

Ось так виглядає кронштейн. 

 

 

Щоб добратися до теплообмінника, від'єднуємо  патрубок охолодження від перехідної трубки масла. 

 

 

Хомут, який є кріпленням, обов'язково потребує заміни потім: 

 

 

І ось ми можемо бачити теплообмінник. 

 

 

Теплообмінник кріпиться на болтах. Відкручуємо їх. 

 

 

Підважуємо теплообмінник, щоб зняти його. 

 

 

Обережно, бо звідти витече мастило. 

 

 

Втановлюємо новий теплообмінник та нову прокладку. 

 

 

Ось як виглядає нова прокладка теплообмінника. 

 

 

А це – сам теплообмінник.

 

 

Кріпимо подушку теплообмінника до самого теплообмінника з допомогою герметика. 

 

 

Закручуємо новий теплообмінник на болти. 

 

 

Прикручуємо кріплення двигуна. 

 

 

 

Під`єднуємо патрубок охолодження до перехідної трубки масла.

 

 

 

Кріпимо їх з допомогою нового хомута.

 

 

Повертаємо на місце компресор кондиціонера.

 

 

Повертаємо й подушку двигуна.  

 

 

Кріпимо міст. 

 

 

Закручуємо сапун до переднього моста.

 

 

 

Встановлюємо полуосі. 

 

 

І закручуємо колеса. 

 

Також, в міст потрібно залити нове масло.