Витікання антифризу у Volvo V50 24i

AvtoAd

04/05/2021
Витікання антифризу у Volvo V50 24i

Власник автомобіля Volvo V50 24i звернувся на СТО зі скаргою на витік антифризу. За його словами, підтікання відбувається в районі випускного колектора і радіатора. Причому, тосол тече не постійно, а лише час від часу. 

 

Шукаємо причину витікання антифризу у Volvo V50 24i

 

Для цього будемо насамперед перевіряти стан патрубків, якими проходить охолоджувальна рідина. 

 

Як бачимо, автомобіль має немалий пробіг, антифризний бачок у нього "нерідний", проте справний і підходить сюди. 

 

 

Знімаємо патрубок повітряного фільтра, щоб отримати доступ до частини механізмів під колектором.

 

 

Зняли. 

 

 

Повітряний фільтр виймати не будемо, а лише звільнимо його з кріплень і легко припіднімемо. У цій марці авто він встановлений так, що демонтувати його, оминувши впускний колектор, не вдасться. Втім, повний демонтаж для нашого ремонту і не потрібен. 

 

 

Проводимо огляд патрубків і пробуємо розібратися, звідки підтікає тосол. 

 

 

Бачимо сліди рідини на патрубку подачу охолоджувальної рідини у помпу. Хомут (ось це металеве кільце у глибині) закріплений недостатньо щільно. 

 

 

Підтягуємо хомут, забезпечуючи його герметичне кріплення. 

 

 

Виглядає так, що проблема була саме у ньому: антифриз витікав саме з патрубка подачі охолоджувальної рідини у помпу, а по ньому стікав по зовнішній стороні інших патрубків у бік радіатора - тому складалось враження, що протікання відбувається в кількох місцях. Однак, перевірка показує, що інші механізми, які могли б спричинити підтікання, справні. Термостат у нормі, протікання звідти немає (доволі розповсюджена проблема при витіканні антифризу).  Підтікання з радіатора чи з-під головки блоку циліндрів також немає. 

 

Переконаємось, що ми усунули причину витікання антифризу

 

Заливаємо новий антифриз у бачок. 

 

 

Підіймаємо автомобіль. 

 

 

Знімаємо захисну кришку піддону. 

 

 

Проводимо огляд. 

 

 

Ось вигляд знизу: як бачимо, рідина текла лише з патрубка подачі охолоджувальної рідини в помпу, стікаючи по інших. Після того, як ми закріпили хомут, проблем не має бути. 

 

 

Опускаємо наш автомобіль, заводимо. Перевіряємо, чи немає витоку з інших патрубків та місць з'єднання. 

 

 

Ставимо на місце повітряний фільтр  і патрубок. 

 

 

Можна їхати!

 

Хочеться наголосити, що протікання антифризу є досить поширеною проблемою, а вирішувати її треба негайно. Адже навіть незначне підтікання здатне досить швидко або раптово перерости у серйозні неприємності. Якщо антифриз витече, двигун швидко перегріється. Ось чому важливо знайти місце підтікання і швидко все полагодити. 

 

Детальніше про те, звідки може текти антифриз, за допомогою чого можна усунути протікання і про найпоширеніші причини протікання антифризу читайте на нашому сайті тут. 

 

АВТОРИ: 

Нікіта Кочергін, автофахівець

Ірина Львова, журналіст