Несправності двигуна. Кодові помилки VOLKSWAGEN

AvtoAd
18/05/2022
B2AAA
Загальний код помилок. Ця комбінація з'являється за наявності інших несправностей.
P10A4
Несправність регулювальної заслінки на впуску.
P10A9
Несправність електромагнітної муфти компресорного пристрою.
P175D
Мимовільне розмикання роботи системи зчеплення. Найімовірніше, зносився диск.
P130A
Несправність у роботі одного з циліндрів, можливе пошкодження пристрою.
P2BAC
Несправності в роботі клапана ЄДР, довільне відключення пристрою.
P2BAB
Перевищення межі окису азоту, відключення ЄДР клапана.
P242F
Блок управління повідомляє про обмеження, пов'язані з роботою фільтра сажі.
P10A900 (P10A9)
Несправності у функціонуванні приводного пристрою заслінки дросельного механізму.
P261A
Код Р261А або Р261А00 є наслідком пошкодження електроланцюжка системи вентиляції, опалення та кондиціювання.
P0016
Коди Р0016 та P001600 вказують на неправильне взаємне розташування валів мотора. Щоб вирішити проблему, знадобиться детальна діагностика цілісності шестерень на шківі. Можливо, причина несправності полягає у розбіжності міток.
P0068
Дослівно помилка перекладається як «відхилення кута випередження дросельної заслінки». Несправність призводить до неправильного тиску повітря на впуску.
P0069
Блок управління зафіксував неправильне співвідношення у показаннях тиску повітря на впуску.
P0087
Код Р0087 вказує на зниження тиску паливної системи.
Можливі причини несправності:
- пошкодження магістралей високого чи низького тиску;
- пошкодження роз'ємів або електричних джгутів;
- знос штовхача ТНВД (паливного фільтра високого тиску);
- засмічення форсунок;
- несправність контролера паливної системи;
- виходу з ладу клапана регулювання тиску.
P0108
Блок управління повідомляє про неправильний тиск, зафіксований на впуску. Рекомендується перевірити роботу пристрою G71 і F96, з одного з них на процесор надходить неправильний сигнал.
P0121
Код Р0121 з'являється в результаті некоректного імпульсу, що подається з потенціометра дросельної заслінки G69.
P0171
Коди Р0171 або P017100 з'являються в результаті збіднення паливоповітряної суміші. Дефект виявлено у першому ряду циліндрів.
P0172
Комбінація 0172 з'являється в результаті збагачення паливоповітряної суміші в першому ряду циліндрів.
P0299
Код Р0299 або P029900 вказує на знижений тиск наддуву.
З появою цієї несправності виявляються такі симптоми:
- на контрольній комбінації спалахує індикатор Чек;
- можливе включення обмежувача швидкості до 40 км/год;
- потужність силового агрегату значно знижується;
- у роботі турбіни чи компресора на дизелі проявляється шум.
Причини появи цієї помилки:
- знижений тиск моторної рідини у силовому агрегаті;
- вихід з ладу турбіни чи нагнітального пристрою;
- неполадки у роботі EGR системи (ЄДР);
- забитий повітряний фільтр або підсмоктування повітря у впускному колекторі;
- поломка контролера тиску наддуву.
P0300
Код Р0300 з'являється в результаті фіксації перепусток запалювання в одному з циліндрів двигуна. Конкретний номер не вказано, тому шукати причини доведеться самостійно.
P0301
Комбінація Р0301 повідомляє про пропуск запалення в першому циліндрі двигуна.
Ознаки, які можуть проявитися за такої несправності:
- складності запуску силового агрегату;
- "троїння" двигуна, нестабільна робота мотора на неодружених оборотах;
- довільна зупинка двигуна під час руху на холостому ходу, на світлофорах або в пробках.
P0302
Комбінація Р0302 з'являється внаслідок появи пропусків запалювання у другому циліндрі.
P0303
Код Р0303 вказує на пропуски запалення в третьому циліндрі двигуна авто.
P0304
Виявлено пропуск запалення в четвертому циліндрі двигуна.
P0354
Збій у роботі четвертого циліндра двигуна, проблема може полягати в несправності системи керування запаленням.
P0401
Код Р0401 утворюється при зниженій пропускній здатності в роботі системи рециркуляції газів, що відпрацювали. Ця комбінація може бути пов'язана зі зносом датчиків, а також підсмоктуванням повітря.
P0403
Код P040300 з'являється в результаті збою в роботі клапана рециркуляції газів, що відпрацювали. Мається на увазі пристрій N18. Поява коду Р040300 може бути пов'язана з порушенням герметичність системи, а також несправністю блоку управління.
P0404
Неправильний діапазон регулювання в системі рециркуляції відпрацьованих газів.
P0411
Код Р0411 (0411) вказує на зниження пропускної спроможності у роботі системи подачі вторинного повітря.
P0420
Комбінація Р0420 (0420) з'являється в результаті зниження ефективності роботи системи каталізаторів, розташованих у першому ряду. Потрібно перевірити герметичність всіх компонентів та патрубків. Пошкоджені магістралі підлягають заміні, а хомути, що ослабли, підтягуються.
P0441
Код P044100 дослівно розшифровується як "неправильна витрата в системі контролю за відведенням парів палива".
P0455
Мікропроцесорним модулем зафіксовано серйозний витік у системі вентиляції паливного бака.
P0456
Код Р0456 повідомляє про незначний витік у системі вентиляції паливного бака.
P0491
Код Р0491 утворюється внаслідок зниження пропускної спроможності системи подачі вторинного повітря. Несправність зафіксована у першому ряду.
P0507
Холості оберти двигуна вищі максимального значення.
P0638
Неправильний сигнал, що надходить з модуля керування заслінкою дросельного вузла.
P0726
Недостовірний сигнал, отриманий мікропроцесором про частоту обертання колінвалу двигуна.
P0734
Неправильне передатне відношення у четвертій швидкості.
P0811
Помилка Р0811 в умовах серйозного прослизання муфти в системі зчеплення. Потрібна детальна діагностика всіх елементів вузла, зокрема цілісності дисків.
P1031
Не досягнуто номінального значення показань від клапана заслінок, розташованих на впускних каналах.
P1065
Код P106500 вказує на неправильний діапазон регулювання тиску палива.
P1114
Поява коду 1114 вказує на підвищений внутрішній опір другого зонда, встановленого у першому ряду.
P1127
Перенасичення суміші у першому ряду циліндрів. Під навантаженням силового агрегату не відбувається її адаптація.
P1136
На Пассат В5 2008 та інших моделях цей код вказує на збіднення горючої суміші першої низки циліндрів двигуна. Конкретний номер необхідно уточнювати методом діагностики. Блок управління показує, що ця несправність проявляється під час роботи двигуна на неодружених обертах.
P1141
Недостовірні дані обліку навантаження.
P1152
Збіднення суміші у першому ряду циліндрів. Проблема пов'язана з неполадками адаптації.
P1165
Код 1165 з'являється в результаті перезбагачення суміші у першому ряду циліндрів.
P1248
Неправильний діапазон регулювання в системі регулювання випередження упорскування.
P1250
Надто низький рівень палива в баку.
P1263
Неправильний сигнал, що надходить від клапана насоса форсунки другого циліндра.
P1273
Код 1273 з'являється під час виходу з діапазону регулювання сигналу, що надходить із клапана насос-форсунки п'ятого циліндра.
P1296
Несправність у роботі охолоджувальної системи.
Причин появи цієї помилки може бути безліч:
- поломка одного з датчиків температури антифризу (відключення роз'єму, окиснення контактів, пошкодження дроту);
- відсутність холодоагенту в розширювальному бачку;
- кипіння антифризу, що веде до перегріву силового агрегату;
- відсутність герметичності, пов'язана із пошкодженням патрубків;
- помилки у функціонуванні блоку управління;
- несправність термостату чи його некоректна робота.
P1297
Зниження тиску в трубопроводі між турбованим агрегатом та корпусом заслінки дросельного механізму.
P1403
На Volkswagen Пассат CC з двигуном бензин та інших авто цей код вказує на порушення діапазону регулювання в системі рециркуляції відпрацьованих газів.
P1423
Занадто низька пропускна здатність у системі подачі вторинного повітря, зафіксована у першому ряду циліндрів.
P1479
Код Р1479 вказує на механічну несправність вакуумної системи підсилювача гальм.
P1545
Збій у роботі системи управління дросельною заслінкою.
P1553
Дослівний переклад помилки – «неправильне співвідношення сигналів контролера висоти та тиску у впускному колекторі». За такої проблеми можливі збої в роботі двигуна.
P1562
Помилка дослівно перекладається як «дозатор паливного насоса-N146: верхня межа».
P1582
Досягнуто верхню межу адаптації в системі регулювання неодружених обертів.
P1570
Комбінація Р1570 можна розшифрувати як «блокування блоку управління двигуном». Найімовірніше, причина проблеми пов'язана зі штатним іммобілайзером.
Можливі несправності:
- поломка управляючого модуля блокатором двигуна;
- пошкодження антени іммобілайзера;
- несправність чіпа;
- пошкодження проводки, окиснення контактів на роз'ємі;
- використання сигналізації з автозапуском, що призвело до конфлікту штатного іммобілайзера із додатковим.
P1601
Недостовірний сигнал, що надходить з реле електроживлення клеми 30-J317.
P1649
Код Р1649 вказує на відсутність повідомлень від керуючого модуля антиблокувальної системи. Причина проблеми може бути в шині передачі даних. Потрібно перевірити шлейф на блоці управління ABS (АБС) та мікропроцесорному модулі.
P1951
Другий вентилятор системи охолодження V177 заблокований або його перебіг утруднений. Причина проблеми може полягати в поганому контакті пристрою з бортовою мережею, а також пошкодженні проводки. Іноді несправність полягає в окисненні контактів на роз'ємі.
P2002
Код 2002 з'являється в результаті збою в роботі фільтра сажі, встановленого на першому ряду циліндрів. Пристрій підлягає заміні, оскільки чистити його недоцільно.
P2015
Код P2015 (2015) вказує на несправності в роботі заслінок впускного колектора.
P2096
Комбінація вказує на перевищення межі регулювання збіднення паливоповітряної суміші. Проблема, найімовірніше, полягає у кисневому контролері, встановленому після каталізатора у першому ряду.
P2097
Перевищено межу регулювання збагачення суміші кисневого контролера. Потрібно перевіряти датчик, встановлений у першому ряду після каталізатора.
P2101
Несправності у функціонуванні дросельної заслінки.
P2150
Живлення форсунки(-ок) У: коротке замикання на масу.
P2177
Код P2177 (2177) вказує на збіднену суміш у першому ряду циліндрів двигуна під час роботи на неодружених оборотах.
P2187
Збіднена суміш у першому ряду циліндрів двигуна за роботи на холостому ході.
P2004
Код Р2004 (2004) повідомляє про те, що заслінки впускних каналів першого ряду циліндрів не закриваються.
P2179
Збіднена суміш у циліндрах силового агрегату на обертах вище холостого ходу.
P2181
Код 2181 вказує на несправність роботи охолоджувальної системи. Це загальна помилка, тому користувачеві необхідно діагностувати всі компоненти вузла.
P2192
В автомобілях з турбодизелем цей код часто з'являється при збагаченні паливоповітряної суміші. Блок управління вказує, що проблема може полягати в несправності першого кисневого контролера, встановленого в рядку 1 циліндрів.
P2261
Механічне пошкодження перепускного турбонагнітувача N249.
P2262
Тиск у системі турбонаддуву не виявлено, має місце механічна несправність.
P2263
Збій у роботі турбонагнітачів.
P2279
Код Р2279 вказує на порушення герметичності у роботі системи впуску. Потрібно перевіряти всі магістралі, а також їхнє з'єднання. Можливе ослаблення хомутів або пошкодження патрубків.
P2463
Проблема в роботі фільтра сажі. За умови поломки Р2463 найімовірніше, фільтруючий елемент доведеться змінювати.
P2637
Код Р2637 вказує на некоректний імпульс моменту, що крутить, силового агрегату А.
P3014
Код 3014 або 014 вказує на коротке замикання на масу або пошкодження проводки другого клапана обмеження тиску наддуву N274.
P3078
Комбінація вказує на проблеми у роботі блоку управління дросельною заслінкою. При функціонуванні силового агрегату на неодруженому ходу подача повітря в циліндри недостатня.
Р3081
Код 3081 на Туарег 32 та інших моделях Volkswagen вказує на знижену температуру двигуна. Причин несправності може бути безліч, але починати діагностику потрібно з якості антифризу та працездатності термостату.
P3129
Порушено базові установки механічного упору заслінок впускних каналів у положенні «закрито».
P3139
Код 3139 повідомляє про те, що імпульс від заслінки впускного каналу знаходиться за межами допустимого діапазону.
P3192
На Фольксвагенах Т4, Т5 та інших версіях даних код означає несправність заслінок впускних валів. Блок управління обчислив порушення базових параметрів установки механічного упору закритого положення.