Несправності двигуна. Кодові помилки Toyota

AvtoAd

19/05/2022
Несправності двигуна. Кодові помилки Toyota

P00B0            

Вихід з ладу або помилка у роботі модуля управління турбіною або неполадки у роботі безпосередньо турбіни другого ряду. Причина може полягати в підсмоктуванні повітря, тому всі патрубки та з'єднання системи необхідно перевірити.

 

P0015            

Неправильне положення фаз газорозподілу, надто пізній кут відкриття.

 

P0016            

Код Р0016 з'являється в результаті порушення взаємозв'язку між розподільним та колінчастим валом. Причина проблеми може бути пов'язана зі зносом шестерень на шківах, а також несправністю датчиків, але другий варіант менш ймовірний. Іноді помилка з'являється в результаті зношування та розтягування ланцюга газорозподільного механізму.

 

P0018            

Код 0018 повідомляє про невідповідність фаз у системі газорозподілу.

 

P0104            

Р0104 з'являється за умови несправності датчика масової витрати повітря.

 

P0170            

Порушення паливного балансу у двигуні. Необхідно знайти та усунути причину збіднення або збагачення паливної суміші.

 

P0401            

Низька ефективність у роботі системи рециркуляції відпрацьованих газів. Якщо всі датчики цілі, то потрібно перевірити роботу патрубків та шлангів – причина проблеми може полягати у витоку повітря. За відсутності підсмоктування слід перевірити хомути, оскільки міг ослабнути один із них. Якщо ці дії не допомогли усунути причину, вона може полягати в роботі мікропроцесорного модуля.

 

P0046            

Комбінація Р0046 повідомляє про несправність електромагнітного клапана управління тиском у системі турбонаддуву. Причина помилки може бути у виході з ладу приводного нагнітального пристрою.

 

P0048            

Несправність у роботі електромагнітного клапана системи керування тиском турбонаддуву. Можливо, від приводного нагнітального пристрою подається надто високий сигнал.

 

P0161            

В авто з ГБО (газобалонне обладнання) і без нього ця помилка повідомляє про поломку нагрівального компоненту другого лямбда-зонда. Користувачеві потрібно перевіряти кисневий контролер, встановлений у другому банку двигуна.

 

P0171            

Код Р0171 (0171) вказує на те, що суміш у циліндрах силового агрегату автомобілів 1993, 1998, 1999 та інших років випуску дуже бідна. Слід перевіряти компресію двигуна, а також датчики, які можуть вплинути на формування суміші. Йдеться про кисневий контролер, а також регулятор масової витрати повітря і тиску.

 

P0172            

Код Р0172 вказує на збагачену паливоповітряну суміш у циліндрах двигуна.

 

P0174            

Комбінація Р0174 з'являється в результаті збіднення паливоповітряної суміші.

 

P0175            

Повідомлення про перезбагачену суміш у циліндрах силового агрегату.

 

P0300

Код Р0300 на Toyota 1KZ TE, 3YP LPG та інших версіях автомобіля позначає численні випадкові пропуски запалювання.

Можливі причини проблеми:

  • неправильна компресія у циліндрах двигуна;
  • підсмоктування повітря;
  • пошкодження прокладки чи головки блоку циліндрів;
  • несправність або засмічення датчика масової витрати повітря;
  • вихід з ладу лямбда-зонда або пошкодження одного з контактів на пристроях;
  • засмічення паливного фільтра;
  • несправність форсунок.

 

P0301            

У першому циліндрі двигуна зафіксовані пропуски запалювання.

 

P0302            

Блок управління повідомляє про перепустки запалення у другому циліндрі силового агрегату.

 

P0304            

Блоком управління виявлено пропуски запалення у четвертому циліндрі силового агрегату.

 

P0345            

Ця комбінація в автомобілях 2004 року та інших років випуску з'являється під час поломки контролера розподільного валу.

 

P0400            

Помилка Р0400 вказує на неполадки у функціонуванні системи рециркуляції відпрацьованих газів. Користувачеві потрібно перевірити всі датчики, а також переконатися в цілісності патрубків та шлангів.

 

P0418            

Несправності у роботі системи додаткового повітря. Користувачеві необхідно зробити роботу датчиків, пов'язаних з нею, а також переконатися у відсутності підсмоктування та цілісності патрубків.

 

P0420            

Комбінація Р0 420 або 0420 з'являється у разі низької ефективності роботи системи каталізації. Проблема полягає в першому банку двигуна й проявляється протягом п'яти хвилин після запуску силового агрегату. Причина проблеми може полягати у несправності системи підігріву кисневого контролера.

 

P0430            

Код Р0430 пов'язаний зі зниженою ефективністю роботи системи каталізації. Проблему слід шукати у другому банку двигуна.

 

P0746            

Р0746 з'являється за умови неправильного регулювання соленоїда тиску.

 

P0766            

Код Р0766 повідомляє про неправильне регулювання перемикаючого пристрою D соленоїда.

 

P0770            

Несправність у роботі соленоїда Е.

 

P1130            

Код 1130 пов'язаний з відсутністю перемикача регулятора кисню з підігрівом, встановленим на вході. Блок керування вказує на неполадки контролера за номером 11. Помилка супроводжується повідомленням "адаптивне паливо на межі".

 

P1220            

Комбінація Р1220 вказує на неполадки у функціонуванні системи управління дросельною заслінкою.

 

P1222            

Загальна помилка керування заслінкою дросельного вузла.

 

P1226            

Код Р1226 (1226) вказує на неправильну подачу палива, що свідчить про неполадки в роботі паливної магістралі. Проблема може полягати як у датчиках, так і у витоку.

 

P1251

Помилка вказує на підвищений тиск повітря та супроводжується зниженням тяги двигуна. Можливі причини несправності:

  • вихід з ладу або некоректне функціонування електричного пневмоклапана управління турбокомпресором;
  • обрив або коротке замикання на лінії керування розрідженням;
  • несправність турбокомпресорного пристрою;
  • поломка клапана системи рециркуляції;
  • пошкодження вакуумних патрубків або поява витоку;
  • несправність блоку керування силовим агрегатом.

 

P1264

Можливі причини появи помилки:

  • несправність роботи паливного фільтруючого пристрою;
  • порушення герметичності або ослаблення хомутів паливної магістралі (потрібно перевірити цілісність гайки для стягування кришки бензонасосу та корпусу);
  • поломка паливного насосного пристрою.

 

P1272            

Тиск у паливній магістралі надто низький. за умови поломки Р1272 (1272) потрібно перевіряти роботу відповідного датчика та переконатися у відсутності витоків. Можливо, причина проблеми полягає у забитому паливному фільтрі, встановленому в насосі. Іноді несправність полягає у засмічених форсунках двигуна.

 

P1300            

Код Р1300 або 1300 повідомляє про несправність у роботі першої котушки запалювання.

 

P1305            

Комбінація Р1305 (1305) з'являється за умови несправності другої котушки запалювання.

 

P1310            

Коди помилок Р1310 або 1310 пов'язані з неполадками роботи третьої котушки запалювання. Причина проблеми може полягати в поганому контакті пристрою з бортовою мережею або розподільним вузлом. У деяких випадках помилка з'являється внаслідок пошкодження високовольтного дроту або виходу зі строю запалювання свічки.

 

P1349            

Код Р1349 або 1349 з'являється внаслідок неполадок, пов'язаних із роботою клапана VVT. Можливо, від пристрою надходить некоректний сигнал або пошкоджено гніздо регулятора. Потрібна детальна діагностика контактів та цілісності електроланцюгів. Причина проблеми може полягати у електронному блоці керування двигуном.

 

P1354            

Помилка Р1354 вказує на неполадки в роботі клапана VVT. Часто вирішити таку проблему дозволяє перестановка елементів подекуди. Якщо ці дії не допомогли, доведеться змінювати пристрій.

 

P1545            

Механізм управління заслінкою дросельного вузла не реагує на педаль газу.

 

P1604 Код Р1604 (1604)

В автомобілі 1992, 1997, 1993р та інших років випуску утворюється внаслідок невдалої спроби запуску двигуна.

Можливі причини несправності:

  • розряд акумуляторної батареї або її пошкодження;
  • несправність замку запалення або системи Старт/Стоп;
  • регулярне використання низькоякісного пального;
  • проблеми у роботі іммобілайзера;
  • несправність протиугінної системи;
  • критична поломка двигуна;
  • забитість однго з фільтрів, який впливає на запуск;
  • несправність форсунок чи датчиків кисню.

 

P1605            

Код Р1605 вказує на неправильний сигнал про холостий оберт двигуна. Причин проблеми може бути безліч, починаючи з несправностей циліндрів та закінчуючи блоком управління. Насправді суть помилки зазвичай полягає у несправності датчика детонації.

 

P1760            

Помилка Р1760 вказує на пошкодження проводки або виходу з ладу лінійного електромагнітного клапана для контролю тиску. Можливе залягання пристрою в одному із положень.

 

P2006            

Несправність у роботі приводного механізму зміни геометрії впускного колектора у першому банку двигуна. Вузол завис у закритому положенні. Потрібно детально перевірити роботу механізму та за його непрацездатності виконати заміну пристрою.

 

P2111            

Помилка Р2111 пов'язана з неполадками, що присутні в роботі системи керування дросельною заслінкою. Механізм може заїдати у відкритому чи закритому положенні. Напевне, потрібна буде заміна приводу або всього вузла в зборі.

 

Р2112            

На автомобілях Раф 4 першого покоління, 4WS, D4D та інших версіях код 2112 повідомляє про проблеми з роботою приводу керування дросельною заслінкою. Причина несправності може бути в електромоторі механізму або залипання виробу в закритому стані.

 

P2118            

Комбінація Р2118 (2118) вказує на несправність роботи приводного механізму дросельної заслінки. Потрібна детальна діагностика системи керування вузлом – ETCS. Якщо механізм працює нестабільно, це може спровокувати відсікання струму до силового агрегату. Можливо, запобіжний елемент ETCS, акумуляторна батарея або її висновки несправний.

 

Р2149            

Код 2149 з'являється під час обриву проводки або іншої несправності, пов'язаної з неправильним сигналом. Некоректний імпульс фіксується на паливній форсунці.

 

P2195            

Код Р2195 або 2195 з'являється за умови збіднення паливно-повітряної суміші. Блок управління вказує, що проблема обумовлена ​​показаннями, які походять від першого кисневого контролера, встановленого в ряду 1. Можливо, сам лямбда-зонд справний.

 

P2197            

Збіднення паливоповітряної суміші. Повідомлення отримано від першого лямбда-зонда, розташованого у другому ряді циліндрів.

 

P2440            

Несправність у роботі клапана перемикання системи упорскування вторинного повітря. Механізм застряг у відкритому положенні, потрібна його детальна перевірка.

 

P2442            

Помилка Р2442 вказує на залипання у відкритому стані клапанів подачі додаткового повітря.

 

C1201            

Робота силового агрегату розцінена блоком керування як некоректна. Обороти двигуна значно нижчі від допустимої норми. За умови виникнення поломки С1201 (1201) водій повинен зробити діагностику валів та датчика холостого ходу. Причина може полягати в самому силовому агрегаті, наприклад, ушкодженні голівки або прокладки.

 

C1227            

Пошкодження проводки електромагнітного клапана SA3. Блок управління вказує, що сигнал від пристрою, який надходить на процесор, не відповідає нормованим показникам.

 

C1298            

Помилка С1298 пов'язана з неполадками роботи соленоїдного пристрою регулювання тиску. Якщо механізм цілий, то проблему слід шукати у проводці чи модулі управління повним приводом.

 

C1360           

Вихід з ладу датчика тиску, встановленого в основному гальмівному циліндрі.

 

C1733            

Помилка роботи соленоїда управління висотою.

 

C1776            

Вихід з ладу переднього датчика швидкості. Блок управління двигуном фіксує неправильний сигнал, що надходить від контролера.