Несправності двигуна. Кодові помики LADA

AvtoAd

18/05/2022
Несправності двигуна. Кодові помики LADA

P0101           

Помилка Р0101 (0101) повідомляє, що показники про витрату повітря з датчика надходять некоректні. Потрібна детальна діагностика контролера, можливо, знадобиться його очищення.

 

Р0121           

Обрив електроланцюга третьої форсунки. За умови виникнення цієї проблеми можлива некоректна робота двигуна.

 

P0171           

Код Р0171 (0171) вказує на несправність роботи системи паливоподачі. Помилка з'являється внаслідок збіднення горючої суміші.

 

P0172           

Код Р0172 (0172) повідомляє про збагаченість паливоповітряної суміші. Треба перевіряти не тільки циліндри двигуна, а й елементи, що впливають на її формування. Йдеться про повітряний фільтр і витратомір. Причина проблеми може полягати у відсутності герметичності.

 

Р0204           

Якщо на ВАЗ Євро вдалося рахувати VDO код 0204, це говорить про обрив проводки в електроланцюзі управління форсунки четвертого циліндра.

 

P0300           

За умови виникнення поломки Р0300 (0300) блок управління повідомляє про перевищення порогового значення пропусків займання паливоповітряної суміші. Треба точно перевіряти їхнє число.

 

P0301           

Код Р0301 (0301) з'являється в результаті пропусків займання в першому циліндрі двигуна.

 

P0302           

Перепустки запалювання у другому циліндрі силового агрегату. Необхідно перевірити роботу датчиків масової витрати повітря та кисню.

 

P0303           

Код Р0303 (0303) вказує на виявлення перепусток запалення в третьому циліндрі двигуна.

 

P0304           

Поява помилки Р0304 також пов'язана з перепустками запалювання для токсичності. Їх число значно вище за номінальний поріг.

 

P0335           

Код Р0335 (0335) вказує на помилку синхронізації КВ (колінчастого валу). Перше, що потрібно робити – перевіряти роботу контролера колінвалу та його проведення.

 

P0363  

Код Р0363 (0363) вказує на перепустки запалювання в одному з циліндрів двигуна. ЕБУ (електронний блок управління) відключив подачу палива до непрацюючих циліндрів.

Можливі причини проблеми:

  • регулярне використання низькоякісного пального;
  • порушення герметичності повітрозабору;
  • відсутність іскри;
  • пошкодження або фізичне зношування циліндричних пристроїв.

Якщо заміна палива не допомогла, необхідно діагностувати систему збору повітря. Слід зробити підтяжку кріпильних хомутів, замінити повітряний фільтруючий елемент та перевірити тиск у рампі (нормований показник – не більше 2,8 атм).

Також, необхідно виконати діагностику:

  • високовольтних дротів, підключених до дефектного циліндра;
  • свічок запалювання;
  • перевірити можливе окиснення у місцях підключення кабелів.

Діагностика високовольтних проводів проводиться із застосуванням тестера, необхідно перевірити опір. Якщо отримане значення становить більше 10 кОм, кабелі підлягають заміні. Також, треба перевірити цілісність свічок запалювання та переконатися у відсутності нагару на їх наконечниках.

Якщо ці дії не допомогли визначити причину, слід провести діагностику циліндрів. Користувачеві треба перевірити рівень компресії, яка повинна бути приблизно однаковою в кожному пристрої. Якщо отримані значення відрізняються більш ніж на 0,5 атм, потрібно детальніше тестувати силовий агрегат.

 

P0422           

Комбінація Р0422 (0422) вказує на несправність роботи нейтралізаторного пристрою. Дослівно код можна розшифрувати як «визначення ємності кисню порівнянням розмаху амплітуд двох лямбда-зондів – діагностичного та кисневого». Іншими словами, коефіцієнт старіння нейтралізаторного пристрою більший за верхнє максимального значення. Треба перевіряти роботу датчиків та виконувати їх заміну за потреби. Причина проблеми може полягати у поганому контакті контролерів із мережею.

 

P0441           

Комбінація Р0441 (0441) дослівно розшифровується як «невірна реакція системи підтримки холостих оборотів, значення вище або менше граничної величини». Несправність вказує на проблеми роботи клапана продування адсорбера. Потрібно зробити діагностику пристрою та виконати його очищення, якщо це не допомогло, механізм слід замінити.

 

P0443           

Код Р0443 (0443) повідомляє про несправність електроланцюга управління клапаном продування адсорбером.

 

P0444           

Драйверна діагностика показує обрив електролінії клапана продування адсорбера

 

P0485           

Несправність вентилятора системи охолодження двигуна – рівень напруги на лінії менший або більший за порогове значення. Потрібно діагностувати сигнал, що надходить із пристрою. Можливо, причиною проблеми є окислення або засмічення контактів на роз'ємі живлення вентилятора.

 

P0506           

Знижені неодружені обороти силового агрегату.

 

P0507           

Комбінація Р0507 (0507) свідчить про підвищені оберти силового агрегату в системі холостого ходу. Причина проблеми може бути в датчику або його проводці.

 

Р1140           

Комбінація 1140 дослівно розшифровується як "виміряне навантаження двигуна відрізняється від розрахунку". Причин цієї проблеми може бути безліч, починаючи від неправильної компресії та закінчуючи неполадками у роботі мікропроцесорного модуля.

 

P1301           

Поява помилки Р1301 (1301) пов'язана з перевищенням числа перепусток займання захисту нейтралізатора. Зменшення кількості може негативно вплинути на функціонування останнього.

 

P1302           

Велика кількість пропусків спалаху в системі запалення для захисту нейтралізаторного пристрою.

 

P1303           

У третьому циліндрі двигуна виявлено перепустки запалювання, які можуть вплинути на роботу нейтралізатора.

 

P1304           

Код 1304 з'являється в результаті появи перепусток запалювання в четвертому циліндрі двигуна.

 

P1335  

Помилка Р1335 буквально розшифровується як «моніторинг управління приводом дросельної заслінки: положення поза допустимим діапазоном».

Можливі причини проблеми:

  • поломка датчика масової витрати повітря;
  • збіднена або збагачена паливоповітряна суміш у циліндрах двигуна;
  • несправність блоку електронної системи керування двигуном.

Для усунення проблеми можна спробувати заново навчити дросельну заслінку, для цього виконуються такі дії:

  1. Вимкнути блок керування будь-яким доступним способом. Для цього можна від'єднати акумуляторну батарею на кілька годин або використовувати діагностичне обладнання.
  2. Здійснити активацію запалення на кілька хвилин. У цей момент заслінка дросельного вузла має розпочати переміщення. На цьому етапі не можна вичавлювати педалі або запускати силовий агрегат.
  3. Вимкнути запалення та почекати близько 30 секунд, після чого знову його ввімкнути. Потім двигун можна запускати.

 

P1426           

Комбінація Р1426 (1426) вказує на обрив електролінії управління клапана продування адсорбера.

 

P1545           

Положення заслінки дросельного вузла – поза діапазоном робочих параметрів. Потрібно провести очищення механізму та виконати його адаптацію за потреби. Також необхідно перевірити роз'єм та параметри роботи заслінки за допомогою діагностичного обладнання. Якщо ці дії не допомогли вирішити проблему, потрібно звернутися до фахівців для прошивки мікропроцесорного модуля або виконати це завдання самостійно.

P1578   Помилка 1578 дослівно можна перекласти як параметр адаптації нуля поза допустимим діапазоном.

Можливі варіанти вирішення проблеми:

  • очищення дросельного вузла;
  • адаптація дроселя;
  • підтискання контактних затискачів на дросельному вузлі.

 

P1602           

Код Р1602 (1602) означає пропадання напруги в електроланцюзі живлення. За такої проблеми двигун часто не заводиться, оскільки на стартер не надходить харчування. Можливо, несправний борт комп'ютера Мультитронікс, але в першу чергу потрібно перевірити заряд акумуляторної батареї. Проблема може бути пов'язана із поломкою генераторної установки.

 

P2135           

Поява коду Р2135 (2135) пов'язана з несправностями у функціонуванні дросельного механізму. Потрібно перевіряти датчик і заслінку, можливо, вона застрягла у відкритому або закритому положенні. Якщо вузол працездатний, потрібна перевірка мікропроцесорного модуля.

 

P2187           

Комбінація Р2187 з'являється при збідненій паливоповітряній суміші в циліндрах двигуна.

 

P2188           

За умови виникнення поломки Р2188 блок управління двигуном повідомляє про перезбагачення паливоповітряної суміші, коли силовий агрегат працює на неконтактних обертах. Потрібна детальна діагностика системи паливоподачі.

 

P2304           

Підвищений струм в електроланцюзі однієї з котушок запалювання.