Чому виходить з ладу шрус?

AvtoAd

30/05/2021
Чому виходить з ладу шрус?

Шрус (або граната) відповідає за передавання потужності від трансмісії на колеса. Шруси також називають гомокінетичними кулями, адже фактично ці шарніри шарніри забезпечують рівну передачу крученого моменту при поворотах у 10 градусів. 

 

ШРУСы: с чего все начиналось и к чему пришло - Журнал Движок.

 

Найвразливіша деталь шрусів - пороховик, який потрібно замінювати при пошкодженні чи зношенні.  

 

Проте існують інші дефекти, про які повинен знати кожен водій. Найпоширеніші з них такі: 

 

Зношення кульок кочення. Про це свідчать сторонні звуки, які виникають з боку підвіски.

 

Шарнір може зламатися через зношення шліцевої частини. Цей дефект характерний для вузлів з проміжною частиною. Відбувається стирання місць зчленування. Вони покриваються іржею. Про цю проблему свідчать вібрації.

 

Вузол може відмовити через зношений опорний підшипник кочення. Він знаходиться на проміжній частині запчастини. Найчастіше потребується заміна всієї запчастини.

 

ШРУС (граната автомобильная) - купить ШРУС в Киеве и Харькове, заказать  гранаты автомобильные, цена ШРУСов - онлайн каталог запчастей интернет  магазина japan-cars.com.ua

 

Бувають інші дефекти: руйнування кільця системи ABS, облом шліцевої частини та ін. Ремонтувати самотужки такі випадки ризиковано, необхідно звернутися на СТО. 

 

П’ять основних ознак, що варто перевірити гранату на СТО: 

 

Плями мастила на краю колеса. Вони з’являються на ободі та внутрішній частині шини. Така ознака говорить про пошкодження вузла.

 

Гучний шум при повороті. Коли водій повертає руль, чується клацання та тріск. Звуки свідчать про зламаний або зношений шарнір. Діагностику у цьому разі можна виконати самостійно. Вам треба пригнати автівку на вільний майданчик, увімкнути задній хід, повернути руль та натиснути на газ. Машина буде рухатися по колу. При цьому з’явиться гучний звук, який буде становитися тільки голосніше. Після такої діагностики вузол необхідно оглянути. Ремонт залежить від поломки. В деяких ситуаціях достатньо замінити один шарнір. В інших випадках потребується заміна всього валу.

 

Стукіт під час їзди. Такий звук виникає, коли шарнір зношується. При цьому для діагностики також треба увімкнути задній хід.

 

 

Нерівна їзда. При пересуванні по рівному шосе машина підскакує, як на ямах. Це свідчить про вихід з ладу шарніру. Машину необхідно перевірити на СТО.

 

Вібрації. Зношений чи пошкоджений шарнір буде вібрувати. Це обумовлено тим, що порушується балансування. Чим вище швидкість, тим сильніші вібрації. Це впливає на комфорт керування. Водієві складно впоратися з машиною, а це може стати причиною аварії.