Зубчастий ремінь. 1.9 TDI PD від VAG Group. Сімейство дизельних  двигунів з впорскуванням насос-форсунка

AvtoAd

10/05/2022
Зубчастий ремінь. 1.9 TDI PD від VAG Group. Сімейство дизельних  двигунів  з впорскуванням насос-форсунка

Зубчастий ремінь

 

Для створення високого тиску впорскування до 27 846 фунтів на квадратний дюйм (192 000 кПа / 1920 бар) потрібні значні зусилля насоса. Ці зусилля виснажують компоненти зубчастого ремінного приводу.

 

Щоб зняти навантаження зі зубчастого ремення, існує кілька модифікацій: 

• Вібраційний амортизатор, вбудований в шестерню розподільного валу, зменшує вібрацію в приводі зубчастого пасу;

• Зубчастий ремінь приблизно на 0,20 дюйма (5 мм) ширший за зубчастий ремінь, який використовується в базовому двигуні. Більші сили можуть передаватися більшою площею поверхні;

• Гідравлічний натягувач утримує зубчастий ремінь рівномірно натягнутим у різних станах навантаження;

• Деякі зуби на зубчастому ремені колінчастого валу мають більший зазор, щоб зменшити зношення зубчастого ременя.

 

 

 

Для зняття навантаження на зубчастий ремінь під час циклу впорскування шестерня ременя ГРМ колінчастого валу має дві пари зубів з більшим проміжком, ніж інші зуби. 

 

 

 

 

Функції 

 

Під час циклу впорскування відбувається навантаження на зубчастий ремінь. Зубчаста шестерня ременя газорозподільного валу сповільнюється під дією сил накачування. У той же час, процес горіння прискорює ремінну передачу колінчастого валу. Зубчастий ремінь розтягується, в результаті чого крок тимчасово збільшується. Через порядок спрацьовування двигуна цей процес розтягування відбувається через регулярні проміжки часу, і одні й ті жт самі зуби на шестірні ременя ГРМ кожного разу перебувають у зчепленні зі зубчастим ременем.

 

Нерівномірний проміжок між зубами

 

На 1,9-літровому двигуні TDI з системою впорскування насосом зуби зубчастого ременя колінчастого валу мають більший проміжок у певних точках, щоб компенсувати зміну кроку зубців ременя і таким чином зменшити зношення зубчастого ременя.