Rotate the screen

Загальні функції електронних систем керування роботою двигунів

Загальні функції електронних систем керування роботою двигунів

Загальні функції електронних систем керування роботою двигунів

Електронна система керування подачею палива автомобільного двигуна (Electronic Fuel Injection – EFI). Давачі виконують збір інформації про робочі параметри двигуна. Вони діляться на три групи: контактні, резистивні та імпульсні. За допомогою виконавчих механізмів електроніка керує процесом приготування паливної суміші та її впорскуванням у циліндри двигуна.

Режими, у яких працюють автомобільні двигуни внутрішнього згоряння:

  • режим пуску двигуна
  • режим роботи на малих навантаженнях (в тому числі холостий хід)
  • режим роботи на середніх навантаженнях
  • режим роботи на повних навантаженнях
  • режим різкого збільшення навантаження