Passat B6 2.0 Common Rail 2010 як перевірити паливні форсунки на зворотну подачу палива з допомогою тестера герметичності дизельних форсунок YATO YT-7306

AvtoAd
01/06/2022
Важливо: до процедури також входить попередній етап замірювання тиску форсунок. Стандартно комп`ютер управління двигуном активує роботу форсунок за умови тиску в рампі не менше 130-ти бар. У нашому випадку показники тиску під час запуску стартера ледь сягнули 120-ти бар. Отже, існує проблема втрати тиску.
Для перевірки форсунок на зворотну подачу палива використовуємо тестер герметичності дизельних форсунок YATO YT-7306:
Перевіряємо форснунки на зворотну подачу палива таким чином:
1. Знімаємо "мінусову" клему акумулятора, а джгути живлення проводів від`єднуємо.
2. З`єднуємо паливні трубки приладу з форсунками.
3. Кліщами з фіксатором затискаємо штуцер.
4. 10-15 с прокручуємо стартер. У процесі зважаємо на форму “вприскування”, під якою подається паливо, а також на кількість палива у склянках.
5. Обережно знімаємо всі шланги та аналізуємо результати.
У нашому випадку реставрації потребують перші 3 форсунки:
1 форсунка зливає забагато палива під час запуску стартера (такий об`єм палива форсунка має зливати під час запуску двигуна).
2 форсунка стравлює тиск палива на зворотну подачу.
3 форсунка зливає забагато палива під час запуску стартера (такий об`єм палива форсунка має зливати під час запуску двигуна).
4 форсунка показує хороший результат.